2016. szeptember 6., kedd

Mini Penne Rigate Verdi.


Olaszországból hoztam ezt a nagyon aranyos tésztát,ami gyerekesnek tűnik, de nekem éppen ezért tetszik, mert először láttam ilyet. Az Interneten persze régóta szerepel a Barilla tészta fajták között, de én most találtam rá. Azonnal el is készítettem a receptjét.Mindenkinek nagyon ízlett, főleg az unokámnak. Nálunk még nem találkoztam az üzletek polcain ezzel a fajtával.








Hozzávalók:

35 dkg Mini Penne Rigate cukkinis-spenótos Barilla
25 dkg spenót
15 dkg zöldborsó, lehet mirelit is
30 g Parmezán sajt reszelve
5 g vágott hagyma
2 db zsenge cukkini 
2 evőkanál olívaolaj
só, és fehér bors őrölve

Elkészítése:

Az apróra vágott hagymát olíva olajon pároljuk,rádobjuk a mosott, és leszárított és vágott spenót leveleket (Új-zélandi a legjobb hozzá),sózzuk, borsozzuk, 5 percig főzzük. Majd a tészta főzőlevéből 1 merőkanállal hozzátéve a spenóthoz,turmixoljuk.Az így kapott pestohoz tesszük a borsót, amit előtte puhára főztünk. A tésztát forrásban lévő sós vízben kifőzzük, majd leszűrjük.A mártással összekeverjük a tésztát, és reszelt parmezánnal tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése