2015. szeptember 14., hétfő

Áfonyás croissan puding.

NAGYON KÖNNYEN ELKÉSZÍTHETŐ DESSZERTET KÉSZÍTETTEM A MINAP  OLCSÓN HOZZÁJUTOTTAM NÉMI FRISS KÉK ÁFONYÁHOZ, ÉS AZT GONDOLTAM ÖSSZEDOBOK EGY KIS FELFÚJTAT. A MÉLYHŰTŐBEN VOLT ELTÉVE 5 DB VAJAS CROISSANT ELŐVETTEM A SÜTŐFORMÁT, GYORSAN NEKILÁTTAM, HOGY VACSORÁRA ELKÉSZÜLJÖN. AKI SZERETI, AZ VANÍLIASODÓT IS KÍNÁLJON HOZZÁ. NEKEM ÍGY IS JÓ  VOLT.KIADÓS, ÉS FINOM.





Hozzávalók:

10 dkg kék áfonya

5 db vajas croissant
2 dl tejszín
2 dl tej
10 dkg cukor
1 kk vaj
4 db tojás
1 csomag valódi vaníliaszirup Dr Oetkeres
csipet só
kevés pirított mogyoró,vagy dió őrölve
porcukor a szóráshoz

Elkészítése:


A sütőformát 20 cm-eset kivajazom,és darált pirított mogyoróval megszórtam.A croissantokat felkarikázom,és a formát megtöltöm.Az áfonyákat megmosom,és rászórom a croissantokra elosztva mindenhova kerüljön belőle.A tejszínt a tejjel tojásokkal cukorral,sóval,és vanília sziruppal jól elkeverem egy habverővel,és ráöntöm a croissantokra. Előmelegített sütőbe teszem, és 180 fokon sütöm 25 percig, alsó- felső sütésen elektromos sütőben, amíg szépen meg nem pirul.Hűlés után porcukorral megszórva  szeletelve tálalom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése