2015. augusztus 26., szerda

Ezersziget saláta grillezett gombával.


Elkészítése,és a hozzávalók:

A barna csiperkét ha nagyobbakat vásárolunk nagyon jól lehet grillezni,és rendkívül finom.

Vásároltam 2 csomag ezersziget saláta öntetport,és összekevertem 2 dl tejföl,és 2 dl joghurt keverékével,

1 doboz galambbegysalátát is hozzá, és 1 -2 db paradicsomot. A paradicsomot kimagozom, felcsíkozva kevertem a madársaláta közé.
2 -4db  salottahagymát is belevágtam.
A gombát felszeleteltem, nem kell hámozni. Grillserpenyőt forrósítottam, és bekentem a gombát olivával, majd megsütöttem a grillserpenyőben pár perc alatt.Az öntettel leöntöttem a salátakeveréket,és a gombát ráhalmoztam. Így tálaltam. Sülthúsok mellé kiváló, főleg grillezett húsokhoz nyáron!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése