2015. június 2., kedd

Krémes epres párnácska.

Eperszezon van,tehát készítsünk egy finom epres párnácskát, nagyon gyorsan elkészül könnyű  leveles tésztából kevés energiával,és egy kis fantáziával.







Hozzávalók
40 dkg szeletelt mélyhűtött vajastészta
1/2 tasak Dr. Oetker Házi krémes krém
6 db szép eper friss
2 dkg darabolt zöld pisztácia
5 dkg olvasztott tortabevonó csokoládé
4 dl tej
Szóráshoz
porcukor (elhagyható)
Ezenkívül
1 db habzsák
csillagcső




Elkészítés
A vajas tésztát kétfelé osztottam csak 6 db lapot vágtam ketté, és megint ketté, így lett 12 db háromszögem. A krémport a tejjel sűrű krémessé keverjük robotgéppel pár perc alatt. A vajastésztát zsírpapírral bélelt sütőlapon megszurkáltam, és 210 fokon megsütöttem 5 perc alatt. Amikor kihűlt bevágtam a közepénél, és a krémes krémmel megtöltöttem belülről kifelé kétszeres mennyiségű vaníliás krémmel. Az epreket megmostam, leszárítottam, és félbevágtam. A szárát is rajta hagytam, mert így szebben mutat, és belemártottam félig a csokiba, majd az aprított zöld pisztáciába. Középre a krémbe beillesztettem a gyümölcsöt. Hűtőbe tettem dermedésig. Aki szereti, porcukorral is megszórhatja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése