2015. március 23., hétfő

Medvehagyma mártás szarvasgombával töltött Sacchettinivel.

A tésztát készen vásároltam,viszont a mártást én készítettem, a nagyon intenzív ízű aromás friss medvehagymából.




Hozzávalók:

1 kiscsokor (3 dkg)   friss medvehagyma
1 ek olaj
1 kk fokhagymapor
1 kevés só
2 dl krémfress,vagy főzőtejszín
frissen őrölt szerecsendió
1 ek liszt
1 tk étkezési keményítő
5 dl tésztalé (Ebben főtt a sacchettini)
1 ek vaj

Elkészítése:
A vajat serpenyőben felolvasztom,és a mosott aprított medvehagymát rádobom.Közben a töltött tésztát kifőzöm,és a levét félreteszem.Nagyon ízletes a töltött tészta leve,hiszen a szarvasgomba íze is benne  érződik.A liszttel megszórom a kissé párolt medvehagymát,és a kevés sóval,borssal,és szerecsendióval,meg a fokhagymaporral ízesítem.Ezután a tésztalével felöntöm,és kb 10 percig főzöm.Botturmixal  pépesítem,és a krémfresst hozzákeverem.A keményítőt kevés vízzel elvegyítem,és azt is beleöntöm,hogy besűrűsödjön a mártásunk.Ettől lessz nagyon krémesen lágy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése